مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-02اجتماعي

تکلیف دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند، چیست؟


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 64 راهبر آموزشی، دانش آموزان جامانده از شبکه شاد را در سراسر استان رصد می کنند.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 64 راهبر آموزشی، دانش آموزان جامانده از شبکه شاد را در سراسر استان رصد می کنند.

صیاد سلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دانش آموزان تحت پوشش شبکه شاد، اظهار کرد: از آنجایی که با عضویت مدیران در شبکه شاد همه دانش آموزان مدارس استان در این شبکه ثبت نام می شوند، می توان گفت که اکثر آنان در شبکه شاد عضو هستند اما از آنجایی که در برخی نقاط استان با مشکلات زیرساختی مانند نبود اینترنت مواجه هستیم و یا در برخی نقاط، حاشیه شهرها و روستاها دانش آموزان به دلیل نداشتن توان مالی به تبلت یا گوشی تلفن هوشمند دسترسی ندارند، علی رغم ثبت نام در شبکه شاد از آموزش مجازی بهره مند نیستند.

وی با اشاره به تولید محتوا برای دانش آموزان، افزود: تولید محتوا برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان به دو شکل انجام می شود، یک روش تولید محتوای کشوری است که از طریق شبکه سراسری آموزش و همچنین شبکه شاد در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و در روش دوم نیز تهیه محتوای آموزشی توسط معلمان و گروه های آموزشی استان در قالب گروه تولید محتوا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند، چیست؟

تکلیف دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند، چیست؟