مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-02اقتصادي

ریزش کاربران پلتفرم ها با احراز هویت اجباری امتا


عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب وکارهای مجازی معتقد است پلتفرم های زیادی سامانه امتا را به عنوان سامانه رسمی و انحصاری احراز هویت نپذیرفتند و بر این باورند که امتا موجب از دست دادن بازار و ریزش کاربر می شود.

- عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب وکارهای مجازی معتقد است پلتفرم های زیادی سامانه امتا را به عنوان سامانه رسمی و انحصاری احراز هویت نپذیرفتند و بر این باورند که امتا موجب از دست دادن بازار و ریزش کاربر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستانی کل کشور در امور فضای مجازی اواسط شهریور ماه، در نامه ای پلتفرم های فعال در حوزه نیازمندی خودرو و مسکن را موظف کرد تا کاربران خود را از اول مهر از طریق سامانه امتا احراز هویت کنند.

از آن زمان نهادهای بسیاری چون سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران نسبت به احراز هویت کاربران کسب وکارها از طریق سامانه امتا اعتراض داشتند.

کمیسیون تجارت الکترونیکی در اعتراض به الزام کسب وکارهای اینترنتی به احراز هویت کاربران از طریق سامانه امتا (احراز مشتریان تجارت الکترونیکی) اعلام کرد مراجع و دلایل تصمیم گیری برای سطوح احراز هویت حوزه های مختلف کسب وکاری باید مشخص بوده و اجباری برای نحوه اجرای آن وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش کاربران پلتفرم ها با احراز هویت اجباری امتا

ریزش کاربران پلتفرم ها با احراز هویت اجباری امتا