مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-02بين الملل

تشکیل پرونده قضایی علیه حفتر و بن زاید توسط سودانی ها


منابع خبری از تشکیل پرونده قضایی علیه ولیعهد ابوظبی و رهبر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی توسط شهروندان سودانی خبر دادند.

- منابع خبری از تشکیل پرونده قضایی علیه ولیعهد ابوظبی و رهبر نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" توسط شهروندان سودانی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، عمر العبید، مشاور حقوقی قربانیان سودانی شرکت بلاک شیلد امارات از آغاز مقدمات تشکیل پرونده قضایی منطقه ای و بین المللی علیه 10 شخصیت اماراتی، سودانی و لیبیایی به اتهام قاچاق انسان خبر داد.

طبق این گزارش، جوانان سودانی می گویند که شرکت بلاک شیلد به آنها وعده فراهم کردن فرصت شغلی در امارات را داده اما آنها را برای جنگیدن در کنار نیروهای خلیفه حفتر رهبر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به لیبی اعزام کرده است.

العبید در این باره گفت: ما به سازمان دیده بان حقوق بشر درباره فریب جوانان سودانی توسط شرکت بلاک شیلد امارات نامه نوشتیم و از طرف کمیته کارشناسان سازمان ملل در ارتباط با پرونده لیبی تماس هایی با ما گرفته شد و آنها به ما قول دادند که این پرونده را در تاریخ 10 ژانویه در گزارش خود مطرح کنند.

وی افزود: متهمان در این پرونده 10 شخصیت اماراتی، سودانی و لیبیایی بوده که برجسته ترین آنها محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، خلیفه حفتر، افسرانی از سه کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی علیه حفتر و بن زاید توسط سودانی ها

تشکیل پرونده قضایی علیه حفتر و بن زاید توسط سودانی ها