مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-02پزشكي

افزایش قیمت دارو، مشکل بیماران کلیوی زنجان


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: افزایش قیمت دارو، یکی از مشکلاتی است که برای بیماران کلیوی وجود دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: افزایش قیمت دارو، یکی از مشکلاتی است که برای بیماران کلیوی وجود دارد.

محمدرضا طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با موانع خدمات رسانی به بیماران کلیوی استان زنجان بعد از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، مشکل خاصی در رابطه با ویروس کرونا برای بیماران کلیوی وجود نداشته است.

وی افزود: بیماران کلیوی مخصوصا بیماران دیالیزی هفته ای سه بار باید به مدت چهار ساعت تحت درمان باشند و بیمارانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند با شروع کولاک، برای رفت و آمد با مشکل مواجه می شوند که البته به فکر راه اندازی مهمان سرای انجمن کلیوی هستیم تا بتوانیم این مشکل را نیز حل کنیم و افرادی که برای رفت و آمد خود از لحاظ هزینه مشکل دارند نیز شناسایی شده و هزینه ها پرداخت می شود.

این مسئول تصریح کرد: بیماران کلیوی با توجه به مصرف داروهای خاص، سیستم ایمنی بدن شان ضعیف شده و بیشتر در خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند و به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت دارو، مشکل بیماران کلیوی زنجان

افزایش قیمت دارو، مشکل بیماران کلیوی زنجان