مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-02اقتصادي

واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری چگونه تسهیلات کرونایی دریافت کنند؟


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در خصوص جزییات طرح افزایش تسهیلات کرونایی مشاغل آسیب دیده از کرونا این استان، اظهار کرد: واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری می توانند حداکثر تا سقف 900 میلیون تومان از تسهیلات بهره مند شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در خصوص جزییات طرح افزایش تسهیلات کرونایی مشاغل آسیب دیده از کرونا این استان، اظهار کرد: واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری می توانند حداکثر تا سقف 900 میلیون تومان از تسهیلات بهره مند شوند.

غلامرضا اشرفی، امروز چهارشنبه 12 آذر به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: باتوجه به مشکلاتی که در حوزه گردشگری در پی شیوع کرونا بوجود آمد، عملا بیشترین ضربه در سطح کشور به حوزه گردشگری وارد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا به موجب درخواست های زیاد با هدف کمک به واحدها و تاسیسات گردشگری، مقرر شده میزان تسهیلات حمایتی دولت به این واحدها افزایش یابد و همچنین دوره تنفس پرداخت این تسهیلات تا اردیبهشت سال 1400 است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: متقاضیان حوزه گردشگری اگر در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و متقاضیانی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند نیز باید سریعا اقدام به انجام این کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری چگونه تسهیلات کرونایی دریافت کنند؟

واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری چگونه تسهیلات کرونایی دریافت کنند؟