مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-02پزشكي

رییس فرهنگسرای خاوران، دبیر اجرایی بخش جهادی پویش «همیاران سلامت» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قضات لو، رییس فرهنگسرای خاوران و دبیر اجرایی بخش جهادی پویش همیاران سلامت با اعلام این خبر گفت: - رییس فرهنگسرای خاوران، دبیر اجرایی بخش جهادی پویش همیاران سلامت شد فرهنگسرای خاوران با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و راه اندازی پویش مردمی همیاران سلامت به یاری کادر درمان کشور آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قضات لو، رییس فرهنگسرای خاوران و دبیر اجرایی بخش جهادی پویش همیاران سلامت با اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا و همه گیرشدن این بیماری، کادر درمانی کشور متحمل فشار زیادی شده است و اگر همیاری و کمک های مومنانه و جهادی در همه بخش های جامعه نباشد، باید هر روز شاهد مرگ افراد بیشتری در جامعه باشیم.

با این توصیفات سازمان فرهنگی -هنری شهرداری تهران نیز تلاش دارد تا با راه اندازی کمپین های مردمی و نیز آموزش های غیرمستقیم باری را از دوش نیرو های جان بر کف کادر درمان بردارد.

رییس فرهنگسرای خاوران گفت: به همین منظور با راه اندازی پویش مردمی همیاران سلامت در شهر تهران در پنج بخش تولیدات رسانه ای ، نیرو های جهادی ، پاک کار ، همیار کوچک و قدردانیم ، به یاری کادر درمان آمده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فرهنگسرای خاوران، دبیر اجرایی بخش جهادی پویش «همیاران سلامت» شد

رییس فرهنگسرای خاوران، دبیر اجرایی بخش جهادی پویش «همیاران سلامت» شد