مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-02پزشكي

رکورد فوتی های کرونا در آذربایجان غربی


رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اعلام اینکه آمار فوتی های کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان 32 نفر بوده است، - این رقم را بیشترین میزان روزهای اخیر دانست.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد فوت 32 شهروند بر اثر بیماری کووید 19 در استان بودیم که طی روزهای اخیر، بیشترین میزان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی احمد آقاپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از این بیمای در آذربایجان غربی به 2 هزار و 919 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته، تعداد فوتی های 2 شهرستان شامل بوکان و ارومیه، بسیار نامناسب بود و به ترتیب شاهد فوت 10 و هشت نفر در این 2 شهرستان بودیم.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در 24 ساعت گذشته سه نفر در هریک از شهرهای سلماس، میاندوآب و نقده، 2 نفر در ماکو و یک نفر در هریک از شهرهای تکاب، مهاباد و خوی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد فوتی های کرونا در آذربایجان غربی

رکورد فوتی های کرونا در آذربایجان غربی