مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-02سياسي

کشور را نمی توان معطل دشمن بدعهد و قلدر کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این تصور که مذاکره با «بایدن» تحریم را از بین ببریم خیال باطلی است، گفت: کشور را نمی توان معطل دشمن بدعهد و قلدر کرد.

- رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این تصور که مذاکره با بایدن تحریم را از بین ببریم خیال باطلی است، گفت: کشور را نمی توان معطل دشمن بدعهد و قلدر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرقی بین آمریکایی جمهوری خواه و دموکرات نیست، اظهار کرد: دموکرات ها، جمهوری خواهان و صهیونیست ها حکایت ضرب المثل معروف ایرانی سگ زرد برادر شغال است هستند و نشان داده اند اساساً آزادی، استقلال و پیشرفت ملت ایران را نمی خواهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به ترور دانشمند هسته ای کشور شهید فخری زاده اشاره و با بیان اینکه چرا گروه های تروریستی همانند موساد یکی از اختلاس گران را نشانه نگرفته و شخصیت علمی را ترور می کنند، افزود: اگر بعد از شهادت دانشمندان ما مانند شهید فخری زاده کسی خیال کند که مذاکره با امثال جو بایدن تحریم ها برداشته می شود خیال باطلی است.

وی ادامه داد: عجیب است که بعضی ها اصرار دارند ما را در تله مذاکره که هفت سال گرفتار و از پیشرفت و ارتقا در حوزه فناوری های هسته ای عقب مانده ایم دوباره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور را نمی توان معطل دشمن بدعهد و قلدر کرد

کشور را نمی توان معطل دشمن بدعهد و قلدر کرد