مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-02اجتماعي

مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تمدید شد


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 18 آذر امسال فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 18 آذر امسال فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این فرصت به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند،  فراهم شده است و متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی افزود:آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تأکید کرد: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تمدید شد

مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تمدید شد