مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-02بين الملل

ترامپ تهدید کرد: لایحه بودجه نظامی آمریکا را وتو می کنم


رییس جمهور آمریکا مدعی است چنانچه در لایحه بودجه نظامی، تدابیری برای حذف قوانین مصونیت قضایی شبکه های اجتماعی لحاظ نشود؛ این لایحه 740 میلیارد دلاری را وتو خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در پیامی توییتری تهدید کرد لایحه 740 میلیارد دلاری بودجه نظامی این کشور را وتو خواهد کرد مگر اینکه ماده 230 قانون حراست از ارتباطات مبنی بر مصونیت شرکت های فناوری نظیر فیس بوک و توییتر حذف شود.

ماده 230، شبکه های اجتماعی را از هرگونه مسئولیت حقوقی در قبال مطالب منتشر شده از سوی کاربرانشان مصون می دارد حال آنکه به ادعای ترامپ، این مسئله به ابزاری برای سوء استفاده و خاموش کردن صدای حزب جمهوریخواه در جریان انتخابات 2020 منجر شد.

این در حالی است که انجمن اینترنتی آمریکا شامل شرکت های فیسبوک، آمازون، گوگل و توییتر این تصمیم ترامپ را به منزله تهدیدی برای امنیت ملی تلقی کردند.

ترامپ با تبدیل توییتر به پایگاه رسمی اطلاع رسانی خود، موجب رونق بخشیدن به این شبکه اجتماعی شد حال آنکه از ماه ها قبل از آغاز رقابت 2020، این شبکه اجتماعی نیز همگام با دیگر رسانه های آمریکایی نظیر شبکه خبری فاکس نیوز، به رییس جمهور آمریکا پشت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تهدید کرد: لایحه بودجه نظامی آمریکا را وتو می کنم

ترامپ تهدید کرد: لایحه بودجه نظامی آمریکا را وتو می کنم