مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-02اقتصادي

آخرین تغییرات ورزش ایران بر اثر کرونا/ جابه جایی محدودیت های ورزشی در 61 شهر


با توجه به تغییر وضعیت برخی شهرستان ها از قرمز به نارنجی و برعکس، از امروز (چهارشنبه) در 38 شهر با کاهش و در 23 شهر با افزایش محدودیت و تعطیلی های ورزشی روبه رو خواهیم بود.

- با توجه به تغییر وضعیت برخی شهرستان ها از قرمز به نارنجی و برعکس، از امروز (چهارشنبه) در 38 شهر با کاهش و در 23 شهر با افزایش محدودیت و تعطیلی های ورزشی روبه رو خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد از چهارشنبه هفته جاری (12 آذر) محدودیت 38 شهرستان از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر می کند و همچنین در 23 شهرستان اعمال محدودیت های وضعیت قرمز خواهیم داشت چراکه وضعیت این شهرها از نارنجی به قرمز رسیده است، بنابراین و به طور کلی هم اکنون در کشور وضعیت 64 شهر قرمز، 278 شهر نارنجی و 106 شهر زرد هستند.

قرمز به نارنجی ها محدودیت 38 شهرستان که از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر می کند شامل شهرستان های اهر، بناب، شبستر، عجب شیر، میانه، مرند در استان آذربایجان شرقی؛ شهرستان های اشنویه، خوی، سلماس و نقده در آذربایحان غربی؛ شهرستان های شهرضا، گلپایگان، مبارکه در استان اصفهان؛ شهرستان نظرآباد در استان البرز؛ شهرستان های قائنات، تربت حیدریه، کاشمر و گناباد در استان خراسان رضوی؛ شهرستان های دامغان، شاهرود و گرمسار در استان سمنان؛ شهرستان های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات ورزش ایران بر اثر کرونا/ جابه جایی محدودیت های ورزشی در 61 شهر

آخرین تغییرات ورزش ایران بر اثر کرونا/ جابه جایی محدودیت های ورزشی در 61 شهر