مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-02سياسي

اختصاص محصول درختان زیتون دانشگاه یزد به طرح «شجره طیبه»


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: دانشگاه یزد در اقدامی خداپسندانه محصول درختان زیتون سرای برادران و خواهران این دانشگاه را به مدت دو سال به طرح «شجره طیبه» اختصاص داد.

- اختصاص محصول درختان زیتون دانشگاه یزد به طرح شجره طیبه ایسنا/یزد معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: دانشگاه یزد در اقدامی خداپسندانه محصول درختان زیتون سرای برادران و خواهران این دانشگاه را به مدت دو سال به طرح شجره طیبه اختصاص داد.

غلامرضا مشعل چی با بیان این که طرح شجره طیبه برای امور معیشتی فقرا و نیازمندان استفاده می شود و باعث ایجاد خیروبرکت در محصولات زکات دهندگان می شود، گفت: دانشگاه یزد در اقدامی خداپسندانه محصول درختان زیتون سرای برادران و خواهران این دانشگاه را به مدت دو سال به طرح شجره طیبه اختصاص داد.

وی با بیان این که طرح پلاک کوبی درختان در قالب طرح شجره طیبه برای اهدای محصولات به نیازمندان انجام می شود، گفت: در این طرح باغداران یک یا چند درخت را به عنوان زکات مستحبی پلاک گذاری کرده تا ثمره درختان بین ایتام و نیازمندان توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: هم اکنون شش هزار درخت پسته، زردآلو، نخل و انار در شهرستان های خاتم، مهریز، ابرکوه، بافق و بهاباد به عنوان شج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص محصول درختان زیتون دانشگاه یزد به طرح «شجره طیبه»

اختصاص محصول درختان زیتون دانشگاه یزد به طرح «شجره طیبه»