مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-02بين الملل

مقام دیگر آمریکایی از نقش تل آویو در ترور فخری زاده خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از بخش عربی سی ان ان این مقام مسؤول که به نامش هیچ اشاره ای نشده، به جزییات بیشتر درباره این که آیا دولت ترامپ پیش از آغاز عملیات ترور، - شبکه سی ان ان سه شنبه شب به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: رژیم اسراییل در پشت عملیات ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای ایران قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از بخش عربی سی ان ان این مقام مسؤول که به نامش هیچ اشاره ای نشده، به جزییات بیشتر درباره این که آیا دولت ترامپ پیش از آغاز عملیات ترور، از آن اطلاع داشته یا خیر، هیچ اشاره ای نکرده است.

این رسانه به نقل از این منبع اعلام کرد: اسراییل معمولا پیش از انجام [حمله به]اهداف و عملیاتی که [در گذشته]انجام میداده است، دولت آمریکا را در جریان آن قرار می داده است، اما این مقام آمریکایی از تأیید این که آیا دولت تل آویو این بار نیز این کار را انجام داده است، خودداری کرد، با وجود این که فخری زاده یکی از اهدافی بوده که صهیونیست ها مدت ها به دنبال ترور وی بودند.

پیش از این نیز روزنامه نیویورک تایمز نخستین رسانه ای بود که خبر تأیید دست داشتن اسراییل در ترور شهید فخری زاده را اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام دیگر آمریکایی از نقش تل آویو در ترور فخری زاده خبر داد

مقام دیگر آمریکایی از نقش تل آویو در ترور فخری زاده خبر داد