مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-02پزشكي

رعایت 65 درصدی پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و ادارات سیستان وبلوچستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ارزیابی های انجام گرفته از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و ادارات، حدود 65 درصد آنها پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ارزیابی های انجام گرفته از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و ادارات، حدود 65 درصد آنها پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

دکتر سید مهدی طباطبایی افزود: در اجرای مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سه دسته تیم مراقبتی، نظارتی و حمایتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ، مراقبت های بهداشتی مربوط به بیماری کووید 19 و خدمات سرپایی با مشارکت داوطلبین سلامت و تیم های مراقبتی تشدید یافته، غربالگری و بیماریابی فعال در محلات و خانواده ها صورت می گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: علاوه بر داوطلبین سلامت تیم هایی متشکل از پزشک پرستار و بهیار درصورت نیاز و بر اساس گزارش سایر تیم های مراقبتی به درب منازل افراد مشکوک یا مبتلا یا دارای بیماری زمینه ای مراجعه خواهند کرد و به مردم توصیه می شود با تیم های سلامت همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 65 درصدی پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و ادارات سیستان وبلوچستان

رعایت 65 درصدی پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و ادارات سیستان وبلوچستان