مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-02پزشكي

افزایش مشکلات برای بیماران مبتلا به اوتیسم در زنجان


مدیرعامل انجمن خیریه بیماران مبتلا به اوتیسم استان زنجان گفت: مشکلات بیماران مبتلا به اوتیسم با شیوع ویروس کرونا بیشتر شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه بیماران مبتلا به اوتیسم استان زنجان گفت: مشکلات بیماران مبتلا به اوتیسم با شیوع ویروس کرونا بیشتر شده است.

صدیقه دهنایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با موانع خدمات رسانی به بیماران مبتلا به اوتیسم استان زنجان، اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا مشکلاتی که برای بیماران مبتلا به اوتیسم وجود داشت، بیشتر نیز شده است.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که برای بیماران مبتلا به اوتیسم در این روزها وجود دارد مشکل رفت و آمد است که دچار مشکل شده اند و وقتی ویروس کرونا برای افراد دیگر مشکلات زیادی را به وجود آورده، این مشکلات برای قشر آسیب پذیر بیشتر نیز خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: در این روزها از لحاظ معیشتی نیز مشکلات بیماران مبتلا به اوتیسم افزایش یافته و برخی خانواده ها حتی برای تامین نیازهای روزانه خود نیز با مشکل مواجه می شوند.

دهنایی ادامه داد: بیماری اوتیسم نیاز به داروی خاصی ندارد ولی بیماری های جانبی که برای بیماران مبتلا به اوتیسم وجود دارد نیاز به دارو خاصی دارد که این روزها بسیار کم یاب شده و مصرف نکردن این داروها می تواند مشکلاتی مانند تشنج را همراه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشکلات برای بیماران مبتلا به اوتیسم در زنجان

افزایش مشکلات برای بیماران مبتلا به اوتیسم در زنجان