مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-02سياسي

پروژه پیاده راه امیرکبیر اراک هنوز طرح مشخصی ندارد!


پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر هنوز طرح مشخصی ندارد و حتی هنوز طرح کامل با تمام جزییات را دریافت نکرده ام.

- ایسنا/مرکزی نایب رییس شورای شهر اراک گفت: پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر هنوز طرح مشخصی ندارد و حتی هنوز طرح کامل با تمام جزییات را دریافت نکرده ام.

فرزانه رحمتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح سوال از شهردار اراک در خصوص عملیات اجرایی پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر و افتتاح نشدن آن، بیان کرد: متاسفانه قبل از آغاز پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک، جسته و گریخته در خصوص روند انسداد خیابان و اجرای پروژه و طرح آن مباحث زیادی عموما در کمیسیون های تخصصی شورا از جمله کمیسیون عمران و شهرسازی مطرح می شد.

وی با بیان اینکه اغلب در خصوص طرح هایی که انتخاب می شد بحث داشتیم، اما تا همین لحظه، هنوز طرحی کامل با همه جزییات در خصوص پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک ندیده ام، گفت: مدیر پروژه با مشاور در ارتباط است و سوالات زیادی در این راستا وجود دارد، همچنین ظاهرا قرارداد مشاور به اتمام رسیده است که باید تمدید شود و در واقع تمام این ابهامات و مسائل بحث برانگیز است.

رحمتی تصریح کرد: سوال اینجاست که چرا با وجود اینکه طرح کاملی در خصوص این پروژه از سوی مشاور ارائه نشده، پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پیاده راه امیرکبیر اراک هنوز طرح مشخصی ندارد!

پروژه پیاده راه امیرکبیر اراک هنوز طرح مشخصی ندارد!