مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-02سياسي

اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در ایلام آغاز شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا که به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده با همکاری اعضای جوانان این جمعیت با سپاه امیرالمومنین (ع) و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان آغاز شد.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا که به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده با همکاری اعضای جوانان این جمعیت با سپاه امیرالمومنین (ع) و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان آغاز شد.

علی اصغر علی اکبری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای بسیجی سپاه امیرالمومنین (ع) استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

وی درباره این طرح گفت: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیروهای بسیجی در محله های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می کنند و ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در ایلام آغاز شد

اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در ایلام آغاز شد