مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-02اقتصادي

آغاز برداشت پیاز طرح استمرار در عنبرآباد


مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت پیاز طرح استمرار به میزان 85 هزار تن در این منطقه از جنوب استان کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت پیاز طرح استمرار به میزان 85 هزار تن در این منطقه از جنوب استان کرمان خبر داد.

محسن طاهری در گفت و گو با ایسنا سطح زیر کشت پیاز طرح استمرار در این شهرستان را 1700 هکتار اعلام کرد و گفت: برداشت پیاز طرح استمرار از نیمه اول آذرماه در این شهرستان آغاز و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

طاهری عملکرد هر هکتار سطح زیر کشت را 50 تن اعلام کرد و گفت: سطح زیر کشت پیاز طرح استمرار شهرستان عنبرآباد 1700 هکتار با متوسط عملکرد 50 تن در هکتار است که برای برداشت هر هکتار محصول پیاز از 75 تا 80 نفر نیروی کار بومی استفاده می شود.

وی شرایط مطلوب اقلیمی در سال جاری را به همراه استفاده از بذر سالم و استاندارد و همچنین تغذیه مناسب در میزان برداشت محصول موثر دانست و اظهار کرد: پیش بینی می شود از 1700 هکتار سطح زیر کشت پیاز بیش از 85 هزار تن محصول با کیفیت برداشت و به بازارهای هدف عرضه گردد.

مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد از کشاورزان خواست تا نسبت به برداشت و عرضه به موقع محصول خود برنامه ریزی کنند و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت محصول پیاز مناسب است لذا کشاورزان باید نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت پیاز طرح استمرار در عنبرآباد

آغاز برداشت پیاز طرح استمرار در عنبرآباد