مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-02سياسي

واکنش محمود صادقی به تعیین مجازات برای برجامی ها


نماینده تهران در مجلس دهم در خصوص طرح مجلس یازدهم برای برجام گفت: برای متخلفین مجازات کیفری گذاشته است درحالی اولاً این در شأن قانون گذار نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: خروج از پروتکل الحاقی فراتر از تصمیمات قوا است و نیاز به تصمیم فراقوه ای است.

محمود صادقی درباره خروج ایران از پروتکل الحاقی، که روز گذشته طرح دو فوریتی اش در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید گفت: باید دید نظر کارشناسان انرژی اتمی، کارشناسان تخصصی، وزارت خارجه و شورای امنیت ملی چیست.

ظاهرا طراحان این طرح بر اساس بند های 26 و 36 که در برجام پیش بینی شده است دست به نوشتن چنین طرحی زده اند.

آنها همچنین به نامه رییس جمهور که به طرف های باقی مانده در برجام اعلام می کند که اگر تا 18 اردیبهشت 98 به تعهدات خود عمل نکنند جمهوری اسلامی اقدام متقابل از جمله خروج از پروتکل الحاقی و برجام را انجام می دهد نیز استناد می کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تشریح 9 ماده طرح اقدام راهبردی در برابر تحریم ها گفت: آن چیزی که دو فوریت آن در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شد، عملاً و صریحاً توقف اجرای پروتکل الحاقی بیان می شود و بر طبق آن دولت جمهوری اسلامی ایران از تاریخ تصویب این قانون، اجرای داوطلبانه پروتکل پیمان منع سلاح هسته ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محمود صادقی به تعیین مجازات برای برجامی ها

واکنش محمود صادقی به تعیین مجازات برای برجامی ها