مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-02پزشكي

بستری های کرونایی یزد به زیر 600 نفر رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان طی شبانه روز گذشته، از کاهش آمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان به کمتر از 600 نفر خبر داد.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان طی شبانه روز گذشته، از کاهش آمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان به کمتر از 600 نفر خبر داد.

دکتر ابراهیم سلمانی در این باره در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 165 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

به گفته وی، در حال حاضر 590 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 160 بیمار به دلیل وخامت حال، در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین اظهار کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته 10 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

سلمانی بار دیگر تاکید کرد: کاهش آمار بیماران در استان به منزله ی عادی شدن اوضاع نیست لذا از مردم می خواهیم همچنان خود را مقید به رعایت نکات و موازین بهداشتی بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونایی یزد به زیر 600 نفر رسید

بستری های کرونایی یزد به زیر 600 نفر رسید