مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-02پزشكي

مداخلات، مانع تصاعدی شدن آمار کرونا شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پیش بینی شده بود در صورتی که مداخلات لازم انجام نشود، در آذرماه سیرتصاعدی از آمار مبتلایان و فوتی ها کرونا داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جلال رحمانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در رابطه با طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این طرح از ابتدای آذرماه با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی از ظرفیت نیروهای مردمی از جمله بسیج و گروه های جهادی بیشتر  بهره برده شده است تا با نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، بیماری یابی و قرنطینه بیماران کرونایی آمار بیماران کاهشی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح در تمامی شهرستان های استان عملیاتی شده است و بر این اساس میزان پیشرفت در شهرستان تاکستان 80درصد، آبیک و آوج 60درصد و البرز 40درصد بوده است.

رحمانی در مورد چالش فعلی طرح محله محور عنوان کرد: تامین وسایل نقلیه برای نیروهای خدمات رسان باید انجام شود، ضرورت حضور نیروهای هلال احمر در محلات مختلف  احساس می شود،  آموزش سریع تر نیروی های مردمی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکید کرد: پیش بینی شده بود در صورتی که مداخلات لازم انجام نشود، در آذرماه سیرتصاعدی از آمار مبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخلات، مانع تصاعدی شدن آمار کرونا شد

مداخلات، مانع تصاعدی شدن آمار کرونا شد