مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-02اقتصادي

سرقت 5400متر لوله انتقال نفت/ ورود سازمان بازرسی به موضوع


در پی سرقت مقدار 5400 متر لوله انتقال نفت سبک به همراه تکیه گاه ها در منطقه نفت خیز گچساران، سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد پرونده ای در این خصوص تشکیل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گفته می شود حدود 5 کیلومتر از خط لوله انتقال نفت از بی بی حکیمه به گوره توسط سارقین دزدیده شده است.

این خط لوله 8 اینچی به دلیل کاهش تکلیفی تولید نفت در میادین نفتی به مدت دو سال خالی بوده و در این بازه زمانی بخشی از آن به طول 5 کیلومتر مورد سرقت قرار گرفته است.

برآوردها حاکی از آن است که میزان خسارت وارده بالای 50 میلیارد تومان است.

این سرقت به مرور زمان در طول بازه زمانی دو ساله صورت گرفته است و در این مدت ظاهراً شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان متولی اصلی خطوط لوله انتقال نفت، بازرسی دوره ای از خط لوله بی بی حکیمه به گوره را متوقف کرده است.

گفته می شود سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع ورود کرده و با تشکیل پرونده با عنوان بررسی سرقت لوله های نفتی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سهل انگاری حراست خطوط لوله این شرکت محرز شده است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده، با انجام تحقیقات توسط گروه بازرسی مستقر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشخص شد مقدار 5400 متر لوله انتقال نفت سبک به همراه تکیه گاه ها در ناحیه صنعتی این شرکت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 5400متر لوله انتقال نفت/ ورود سازمان بازرسی به موضوع

سرقت 5400متر لوله انتقال نفت/ ورود سازمان بازرسی به موضوع