مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-02بين الملل

هلاکت 7 داعشی در حمله ارتش عراق


یک منبع نظامی از هلاکت 7 تن از اعضای گروه تروریستی داعش در نتیجه بمباران هوایی و توپخانه ای نیروهای ارتش عراق خبر داد که مواضع گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق را هدف قرار دادند.

- یک منبع نظامی از هلاکت 7 تن از اعضای گروه تروریستی داعش در نتیجه بمباران هوایی و توپخانه ای نیروهای ارتش عراق خبر داد که مواضع گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق را هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سعد محمد، یکی از فرماندهان عملیات صلاح الدین (وابسته به ارتش عراق) اعلام کرد، نیروهای ارتش با کمک جنگنده های این کشور، بمباران هوایی و توپخانه ای انجام دادند و یکی از مراکز تجمع اعضای داعش را در سلسله کوه های مکحول هدف قرار دادند.

وی در ادامه افزود، در نتیجه این حملات، هفت تن از اعضای گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

پیشتر وزارت دفاع عراق اعلام کرده بود، در پی درگیری ها و بمباران مواضع داعش در سلسله کوه های مخمور واقع در در استان نینوا در شمال عراق، 6 نیروی داعشی از پای درآمدند.

طی ماه های اخیر، روند حملات عناصر داعش به ویژه در منطقه بین استان های کرکوک و صلاح الدین در شمال و استان دیالی در شرق این کشور افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 7 داعشی در حمله ارتش عراق

هلاکت 7 داعشی در حمله ارتش عراق