مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-02سياسي

مینو محرز: زنجیره انتقال کرونا قطع شده است


عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از مشارکت خوب مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح محدودیت های کرونایی توسط دولت گفت: زنجیره انتقال ویروس کرونا اکنون قطع شده اما این به منزله پایان این بیماری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مینو محرز روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر اینکه این خبر خوشحال کننده است اما نگرانی من مربوط به پس از پایان محدودیت های دو هفته ای خواهد بود، اظهار داشت: ادامه روند موجود و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط مردم سبب قطع زنجیره کرونا برای همیشه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نباید با توجه به کاهش موقت بیماری و آمار مرگ و میر فکر کنند که ویروس کرونا از بین رفته، گفت: مردم نباید خاطر تلخ پس از اردیبهشت ماه امسال را فراموش کنند زیرا به رغم اینکه در دو ماه ابتدای سال آمار ابتلا و مرگ و میر بسیار کم شده بود به دلیل جدی نگرفتن آمار تلفات بیماری کرونا پس از خرداد تا 10 روز پیش به مرز 500 نفر هم رسید.

اگر پروتکل ها را رعایت نکنیم همان آش و همان کاسه این متخصص بیماری های عفونی با تاکید بر اینکه اگر پروتکل های بهداشتی جدی گرفته نشود همان آش و همان کاسه در انتظار مردم خواهد بود، اظهار داشت: به نظر من آمار مراجعه به مراکز درمانی، ابتلا، بستری و انتقال بیماری کرونا به دیگران به حدود 60 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینو محرز: زنجیره انتقال کرونا قطع شده است

مینو محرز: زنجیره انتقال کرونا قطع شده است