مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-02پزشكي

شیوع کرونا در گلستان بحرانی تر می شود اگر...


روند شیوع کرونا در گلستان افزایش یافته و این استان همچنان در حال گذراندن پیک سوم بیماری است؛ کارشناسان معتقدند بیشترین علت آن برپایی دورهمی ها است.

- با اعلام وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا در استان گلستان از 4 به 9 شهر افزایش یافت، بنابراین علاوه بر گرگان، بندر ترکمن، کلاله و آق قلا، شهرهای گنبدکاووس، بندرگز، علی آبادکتول، مراوه تپه و گمیشان نیز در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند و از امروز محدودیت های کرونایی مخصوص شهرهای قرمز در این شهرها نیز اعمال می شود.

این محدودیت ها شامل تعطیلی مشاغل غیرضروری، غیرحضوری بودن کلاس های آموزشی، حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات، برگزار نشدن انواع تجمعات، ممنوعیت ورود و خروج خودروها و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح می شود.

استان گلستان تا پیش از مهرماه، دو پیک بیماری کرونا را در اسفند و فرودین و همچنین تیر و مرداد پشت سر گذاشته و در حال حاضر در پیک سوم این بیماری قرار دارد.

در اواخر مهرماه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های این استان زیر 200 بیمار بود اما رفته رفته تعداد بیماران افزایش یافت به طوری که هم اینک به 579 نفر رسیده و طی 24 ساعت گذشته 13 مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده است؛ 108 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 52 بیمار به دستگاه ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در گلستان بحرانی تر می شود اگر...

شیوع کرونا در گلستان بحرانی تر می شود اگر...