مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-02سياسي

فائزه هاشمی: مردم از اصلاح طلبان نا امید هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی در پاسخ این سؤال که در افکار عمومی جا افتاده حزب شما، حزب خانوادگی است و می خواهد نقش پدرسالاری در جریان اصلاح طلبان ایفا کند، - ، وی در پاسخ این سؤال که در افکار عمومی جا افتاده حزب شما، حزب خانوادگی است و می خواهد نقش پدرسالاری در جریان اصلاح طلبان ایفا کند، پاسخ شما چیست؟ گفت: کارگزارانی که چندین سال است تقریباً در جریان اصلاحات تصمیم گیر مؤثر نیستند چگونه می خواهند نقش پدرسالاری را ایفا کنند.

با این نظر موافق نیستم.

درست است که وزرا یا معاونان بابا این حزب را تأسیس کردند و شعار ها و اهداف حزب کارگزاران از تفکرات توسعه ای بابا بود، ولی به خاطر ندارم که بابا به آن ها گفته باشد این کار را کنید یا نکنید، مگر اینکه خودشان مشورت می کردند و بابا هم نظر خودش را می گفت، اینطور نبود که این حزب توسط بابا هدایت شود.

هاشمی افزود: اینکه کارگزاران نقش پدرسالارانه را در جریان اصلاحات بازی می کنند درست نیست.

جریانی که پدرسالار است حزب اتحاد ملت است که نزدیکترین به آقای خاتمی است، جریان اصلاحات را آقای خاتمی هدایت می کند و ایشان هم بیشتر تحت تأثیر نظرات و افکار این حزب است.

مواردی بوده که کارگزاران با آقای خاتمی در یک موضوعی بحث کرده اند، پیشنهاد دیگری داده اند، اما ایشان بدون منطقی آن را قبول نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائزه هاشمی: مردم از اصلاح طلبان نا امید هستند

فائزه هاشمی: مردم از اصلاح طلبان نا امید هستند