مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-02اقتصادي

سیگنال بودجه 1400 برای بازار سرمایه؟


در حالی قرار است امروز (چهارشنبه 12 آذرماه) لایحه بودجه 1400 روانه مجلس شود که پیش پرده آن به نمایش گذاشته شده است و تا به اینجای کار حکایت از نفت 40 دلاری و نرخ ارز 11 هزار و 500 تومانی دارد.

- ، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس دولت نیز شهریور ماه، زمانی که اعلام کرد طرح گشایش اقتصادی به علت برخی ناهماهنگی ها منتفی شده است، گفته بود: باید در بودجه سال آینده طرح ها و ایده های مشابهی که بتواند درآمد لازم را برای دولت ایجاد کند، تدوین شود.

با این حال در بهارستان در همچنان بر همان پاشنه می چرخد و نمایندگان مخالف آن هستند.

یکی از این نمایندگان به دنیای اقتصاد می گوید اگر این پیشنهاد در لایحه بودجه سال آینده باشد، کمیسیون تلفیق کلیات بودجه را رد خواهد کرد.

آن طور که سیدحمید پورمحمدی، معاون رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفته، لایحه بودجه سال 1400 تا چند روز دیگر تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

هرچند دولت طبق قانون تا نیمه آذر ماه فرصت دارد لایحه بودجه را راهی بهارستان کند اما پورمحمدی اعلام کرده این لایحه 12 آذر ماه به دست نمایندگان می رسد تا فرصت کافی برای بررسی آن داشته باشند.

بررسی لایحه بودجه پس از تقدیم آن از سوی سازمان برنامه و بودجه در هیات دولت آغاز شد و اکنون مراحل نهایی خود را طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال بودجه 1400 برای بازار سرمایه؟

سیگنال بودجه 1400 برای بازار سرمایه؟