مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-02اقتصادي

جمعی که باعث تفریق می شود


کرونا مهمان ناخوانده ای که این روزها حال و هوای زندگی و دلخوشی را از مردم جهان گرفته  و مشکلات اقتصادی، اجتماعی ومعیشتی برایشان ایجاد کرده است.

- درحال حاضر کشور در موج سوم شیوع کرونا قرار دارد و وضعیت فعلی آذربایجان غربی از اول تابستان و با افزایش دورهمی ها، برگزاری مراسم های عروسی و عزا تاامروز قرمز بوده و آمار شیوع و فوتی نیز به شدت افزایش یافته است بااین وجود هنوز برخی کرونا را جدی نگرفته اند و بار سنگین این بی مسئولیتی مردم و مسئولین بر دوش کادر درمان است تا جایی که در برخی بیمارستان های استان به دلیل کمبود نیروی پرستار و تخت، کادر درمان شبانه روز مشغول خدمت بوده و احتمال آسیب جدی و از پای در آمدن آنها در صورت ادامه وضعیت قرمز و بیتوجهی مردم و مسئولین وجود دارد.

مقدسی یک شهروند ارومیه ای که در یکی از فروشگاه های زنجیره ای حسابدار است و یک ماهی است که کرونا را شکست داده و بهبود یافته است در گفت وگو با ایسنا افزود: در محل کار برخی از مراجعه کنندگان ماسک نمی زدند یا پول نقد استفاده می کردند.

این شهروند با بیان اینکه خودش کمتراز 50 درصد پروتکل ها ی بهداشتی را رعایت می کرد و از یک ماسک چندین بار استفاده می کرد،تصریح کرد: همین بی توجهی ها باعث شد کرونا بگیرم و به خانواده خود نیز منتقل کنم هرچند آنها همیشه در خانه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی که باعث تفریق می شود

جمعی که باعث تفریق می شود