مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-02بين الملل

گروه نظارتی از ترامپ، دامادش و کاخ سفید شکایت کرد


یک گروه نظارتی دولتی از ترامپ، کوشنر و کاخ سفید بابت ممانعت از حذف ایمیل های رسمی و پیام های واتس اپ پیش از آنکه بتوانند آنها را آرشیو کنند، شکایت کرده است.

- یک گروه نظارتی دولتی از ترامپ، کوشنر و کاخ سفید بابت ممانعت از حذف ایمیل های رسمی و پیام های واتس اپ پیش از آنکه بتوانند آنها را آرشیو کنند، شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، گروه نظارتی دولتی موسوم به شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن شکایتی را علیه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، جارد کوشنر، داماد و مشاورش و همچنین کاخ سفید در دادگاه منطقه ای کلمبیا در واشنگتن تنظیم کرده است.

در این دادخواست رییس جمهور و کاخ سفید به نقض قانون سوابق ریاست جمهوی با عدم حفظ صحیح سوابق تجارت رسمی دولت متهم شده است.

این گروه نظارتی و سایر شاکیان سوابق ریاست جمهوری را جمع آوری کرده که می گوید، سیاست حفظ کاخ سفید اجازه می دهد تا اطلاعات مهم دزر کرده و ذخیره نشوند.

آنها همچنین می گویند، رییس جمهوری بدون مطلع کردن آرشیو یا کنگره که بر اساس قانون الزامی است، دستور داده یا برنامه ریزی کرده یکسری سوابق و اطلاعات نابود شوند.

این گروه نظارتی و سایر شاکیان همچنین می گویند، آنها تلاش می کنند تا سیستم قضایی را در این امر دخیل کرده و پیش از آنکه ترامپ کاخ سفید را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه نظارتی از ترامپ، دامادش و کاخ سفید شکایت کرد

گروه نظارتی از ترامپ، دامادش و کاخ سفید شکایت کرد