مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-02اقتصادي

17 هزار نفر از شاغلان پارس جنوبی مهارت افزایی می شوند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از راه اندازی بزرگ ترین سایت HSE ویژه شاغلین صنعت گاز در کنگان خبر داد و گفت: 17 هزار شاغل پارس جنوبی مهارت افزایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: این سایت با همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی و برای توانمندسازی 17 هزار شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: این سایت آموزشی در راستای توسعه مرکز تأیید صلاحیت حرفه ای شاغلین گاز کشور در استان بوشهر راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: برند سازی مهارت امروز باید به عنوان یک اصل در کشور شناخته شود و مجتمع گاز پارس جنوبی پرچم دار این اصل است.

دراهکی با تأکید بر توسعه مهارت آموزی در صنایع افزود: عسلویه باید به شهرستان کار و مهارت تبدیل شود و به گونه ای باشد که مقام های ملی کشور نگاه توسعه ای در ارتباط با مهارت را به راحتی در این منطقه لمس کنند.

وی از تجهیز مرکز ملی مهارت گاز کشور با همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: مرکز مهارت آموزی گاز کشور با ارائه 180 استاندارد مهارتی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار نفر از شاغلان پارس جنوبی مهارت افزایی می شوند

17 هزار نفر از شاغلان پارس جنوبی مهارت افزایی می شوند