مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-02اقتصادي

بیش از 2هزار و 700 تن کالای اساسی درهرمزگان توزیع می شود


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: 2 هزار و 759 تن انواع کالای اساسی شامل مرغ، روغن، برنج و شکر به منظور تنظیم بازار و حمایت از مردم در این استان درحال توزیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خلیل قاسمی بیان داشت: در این راستا 889 تن شکر، 750 تن برنج هندی، 600 تن روغن و 520 تن حواله مرغ منجمد به هرمزگان تخصیص یافته که تاکنون 220 تن مرغ منجمد و 506 تن برنج هندی در استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع این اقلام اساسی در بندرعباس مرکز استان و در سایر شهرستان های هرمزگان طبق اطلاع رسانی های انجام شده به مردم در حال انجام است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به جذب سهمیه روغن اظهارداشت: با تلاش و همکاری دستگاه قضایی کشتی های حامل روغن خام که از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه بودند با همکاری دادستانی رفع و تخلیه این کالا در بندر شهید رجایی انجام و به کارخانجات استان جهت فرآوری و توزیع در شهرستان هایی که کمبود داشتند، ارسال شد.

قاسمی گفت: در استان هرمزگان سه شبکه توزیع روغن نباتی از طریق فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای ، فروشگاه های منصف و سایر واحدهای صنفی پیش بینی شد که با همکاری نیروهای بسیجی در طرح همیاران بازرس در استان کار توزیع انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2هزار و 700 تن کالای اساسی درهرمزگان توزیع می شود

بیش از 2هزار و 700 تن کالای اساسی درهرمزگان توزیع می شود