مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-02ورزشي

بررسی پرونده شکست ایران برابر سوریه در کمیته فنی/ ملی پوشان ایده آل نبودند


رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران به خاطر دوری چندماهه از میادین در مجموع شرایط ایده آلی در انتخابی کاپ آسیا نداشت از بررسی پرونده شکست برابر سوریه در کمیته فنی خبر داد.

- رامین طباطبایی که تیم ملی بسکتبال را در سفر به قطر برای حضور در پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا همراهی کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دو دیدار برگزار شده در این پنجره که با پیروزی برابر عربستان و متحمل شدن شکست برابر سوریه همراه بود، توضیح داد.

ملی پوشان مثل همیشه ایده آل نبودند وی با تاکید بر اینکه ملی پوشان بسکتبال در مجموع از شرایط و آمادگی آرمانی دور بودند، به دیدار برابر سوریه اشاره کرد و گفت: آمار و اطلاعات این دیدار گویای عملکرد ملی پوشان و چگونگی کارآیی هر یک از آنها در این دیدار است و اینکه مثل همیشه خوب و ایده آل نبودند.

البته که بدشانسی هم مزید بر علت بود چرا که خیلی از اقدامات بازیکنان مان برای وارد کردن توپ به داخل سبد و کسب امتیاز به نتیجه نرسید.

سوریه انگیزه بالایی برای شکست ایران داشت رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به سوریه و شرایط خوبی که برای این پنجره از مسابقات انتخابی کاپ آسیا داشت، خاطرنشان کرد: ترکیب سوریه نسبت به پنجره اول تقویت شده بود، این تیم انگیزه بالایی برای شکست ایران داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده شکست ایران برابر سوریه در کمیته فنی/ ملی پوشان ایده آل نبودند

بررسی پرونده شکست ایران برابر سوریه در کمیته فنی/ ملی پوشان ایده آل نبودند