مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-02اقتصادي

تشریح اقدامات سازمان بهزیستی در آستانه روز جهانی افراد دارای معلولیت


رییس سازمان بهزیستی کشور در آستانه روز جهانی افراد دارای معلولویت در خصوص اقدامات این سازمان در بخش های مختلف حمایتی، توانمندسازی، تحصلی و.

- .

افراد دارای معلولویت توضیحاتی ارائه داد.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات ارائه شده این سازمان به افراد دارای معلولیت در بخش های حمایتی، توانمندسازی، تحصیلی، مناسب سازی، تأمین مسکن، کرونا ، پیگیری قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، تلفیق اجتماعی و … در آستانه روز جهانی افراد دارای معلولیت توضیحاتی را ارائه داد.

وی در ابتدا با گرامیداشت این روز و ابراز امیدواری جهت فراهم کردن شرایطی که افراد دارای معلولیت بتوانند زندگی مستقل و دارای منزلت اجتماعی در جامعه و خانواده داشته باشند، اظهار داشت: حدود 10 درصد جوامع را افراد دارای معلولیت تشکیل می دهند و این بزرگترین اقلیت تمام جوامع است.

قبادی دانا تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت های مختلفی را سازمان بهزیستی کشور انجام می دهد که در بحث پیشگیری از وقوع معلولیت ها می توان به موارد متعددی اشاره کرد.

در سال 98 غربالگری شنوایی برای نوزادان صورت گرفت تا از ایجاد ناشنوایی در بیش از سه هزار نوزاد شیرخوار جلوگیری شود و همچنین غربالگری پیشگیری از مشکلات بینایی و تنبلی چشم در میان سه میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات سازمان بهزیستی در آستانه روز جهانی افراد دارای معلولیت

تشریح اقدامات سازمان بهزیستی در آستانه روز جهانی افراد دارای معلولیت