مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-02سياسي

اعلام زمان و بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب/ آیین نامه ها نهایی شد


معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از نهایی شدن آیین نامه داخلی و خارجی نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد و گفت: به زودی زمان ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی و ثبت نام دانشجویان برای اخذ یارانه اعلام می شود.

- حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره نخستین نمایشگاه مجازی کتاب که قرار است به زودی به جای نمایشگاه فیزیکی برگزار شود، اظهار داشت: عمده برنامه ریزی های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب انجام شده و ما جلسات مهم و نهایی را با سازمان ها و نهادهای همکار برگزار کرده ایم.

* لیست نهایی دانشجویان دریافت شده و به زودی در سامانه مجازی نمایشگاه بارگذاری خواهد شد وی به نهایی شدن آیین نامه در بخش داخلی و خارجی نمایشگاه کتاب فیزیکی اشاره کرد و ابراز داشت: آیین نامه در بخش داخلی و خارجی نهایی شده و به زودی پس از ویرایش نهایی منتشر می شود.

در کنار آن با مجموعه هایی چون پست و وزارت ارتباطات جلساتی برگزار شد.

صفری با بیان اینکه در این نمایشگاه هم موضوع یارانه مهم شمرده می شود و در دستور کار خواهد بود، اعلام کرد: مانند نمایشگاه فیزیکی برای دانشجویان، طلاب و اساتید یارانه هایی در نظر گرفته شده که به زودی مراحل ثبت نام در آن نیز اعلام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان و بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب/ آیین نامه ها نهایی شد

اعلام زمان و بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب/ آیین نامه ها نهایی شد