مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-02سياسي

اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها مصداق جهاد است


نماینده ولی فقیه در مازندران اقدام انقلابی و راهبردی مجلس برای لغو و بی اثرکردن تحریم ها را مصداق جهاد و شایسته تقدیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی سه شنبه شب در مجلس بزرگداشت شهید فخری زاده با تقدیر حرکت انقلابی و اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی در راستای لغو و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه دشمنان و برداشتن گام های مؤثر در جهت قوی شدن جمهوری اسلامی آن را نوعی جهاد و شایسته تقدیر دانست.

وی با تسلیت، شهادت دانشمند برجسته هسته ای شهید محسن فخری زاده ، با انتقاد از افرادی که همواره در راه دفاع از آرمان های امام و انقلاب اسلامی بی تفاوت و ساکت هستند، عنوان داشت: قطعاً کسانی که در راه پیشرفت، اقتدار، خودکفایی، استقلال و تداوم استقلال انقلاب اسلامی و عزت و شرف این ملت بزرگوار تلاش می کنند در مسیر جهاد و شهادت قرار دارند و مسلماً اجر و قرب آنان نیز به مانند شهدای عزیز ما است.

وی با طرح این سوال که چرا دشمنان و سرویس های جاسوسی آنان همواره به دنبال رصد، شناسایی و ترور دانشمندان و نخبگان علمی کشور ما می باشند، گفت: افراد بی تفاوت و محافظه کاران که کاری به انقلاب و آرمان های آن ندارند و هیچ گونه تلاشی برای اعتلای نام میهن اسلامی نمی کنند، مطمئناً دشمنان این مرز و بوم با آنها کاری نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها مصداق جهاد است

اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها مصداق جهاد است