مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-02سياسي

طراحان ترور شهید فخری زاده باید جواب بازدارنده ای بگیرند


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز امنیتی کشور از هفته های گذشته هشدارهای کتبی در خصوص در خطر بودن شهید فخری زاده را داده بودند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز امنیتی کشور از هفته های گذشته هشدارهای کتبی در خصوص در خطر بودن شهید فخری زاده را داده بودند.

سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهید محسن فخری زاده مهابادی از فرزندان شهر مهاباد اردستان بودند و خانه پدر ایشان در شهر مهاباد موجود است.

باعث افتخار شهرستان اردستان و استان اصفهان است که فرزندانی همچون ایشان منتسب به این منطقه باشند.

وی با بیان این که ایشان علاوه بر اینکه یکی از پاسداران شجاع و دلیر کشور در دوران جنگ بودند بعد از آن نیز جزو نوابغ کشور در موضوع علمی و فناورزی روز هم بودند، افزود: ایشان از نظر دانش و علوم فیزیکی به بالاترین درجه رسیده بودند و در جمع بندی های مسائل حساس کشور و مخصوصا در امور هسته ای یکی از موثرترین افرادی بودند که نظرشان لازم بوده است.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه مهمترین مرکز فناوری های نظامی و دفاعی کشور در وزارت دفاع قرار دارد و ایشان معاون علمی و پژوهشی این مرکز بودند، تصریح کرد: شاید حدود دو دهه پیش نام ایشان در مجموعه اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحان ترور شهید فخری زاده باید جواب بازدارنده ای بگیرند

طراحان ترور شهید فخری زاده باید جواب بازدارنده ای بگیرند