مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-02سياسي

بیان نکات جذاب زندگی قاریان مشهور در «قرائت نامه»


«قرائت نامه» با دو هدف آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام، الگوسازی در حوزه تلاوت و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت های زیبا از رادیو قرآن پخش می شود.

- قرائت نامه با دو هدف آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام، الگوسازی در حوزه تلاوت و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت های زیبا از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قرائت نامه 1 و 2 عنوان میان برنامه های شبکه رادیویی قرآن است که طی آن به معرفی کوتاه و جذاب زندگی نامه قاریان مشهور جهان اسلام پرداخته می شود.

این برنامه به صورت گفتار محور با دو هدف آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام، الگوسازی در حوزه هنر تلاوت و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت های زیبا تولید می شود.

معرفی خلاصه هایی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام (هر برنامه زندگی یک قاری)، پخش یک یا دو فراز زیبا از تلاوت های آن قاری، متناسب با محتوای ارائه شده در فواصل گفتار از جمله موضوعات اصلی و فرعی این برنامه است.

از ویژگی های این برنامه می توان به ارائه متون مرتبط با زندگی قاری مورد نظر به صورت دسته بندی شده، ارائه برنامه متناسب با ذائقه مخاطب امروزی، استفاده از تولیدات رادیویی و تلویزیونی در گذشته و حال در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان نکات جذاب زندگی قاریان مشهور در «قرائت نامه»

بیان نکات جذاب زندگی قاریان مشهور در «قرائت نامه»