مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-02سياسي

پرونده ثبت بادگیرهای بندرپل تهیه می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: به همت شهرداری و شورای شهر بندرتاریخی پل، 104 بادگیر شناسایی شده که تهیه پرونده ثبت آن ها با همکاری شورای شهر و شهرداری در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: به همت شهرداری و شورای شهر بندرتاریخی پل، 104 بادگیر شناسایی شده که تهیه پرونده ثبت آن ها با همکاری شورای شهر و شهرداری در دستور کار قرار دارد.

رضا برومند صبح امروز(12 آذرماه) در حاشیه بازدید از بندرپل، افزود: با توجه به اینکه ساختمان گمرک قدیم بندرخمیر به طور کامل مرمت نشده مقرر شد با مشارکت اداره گمرک شهرستان بندرخمیر و با نظارت اداره کل این بنای تاریخی مرمت و بازسازی شود.

وی با اشاره به اینکه گمرک قدیم بندرخمیر پس از مرمت، به عنوان موزه اسناد گمرکی و دریانوردی با حفظ مالکیت آن به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: این موزه به همراه اسکله به مکانی فرهنگی ـ گردشگری برای استفاده گردشگران تبدیل می شود.

برومند اظهار کرد: به همت شهرداری و شورای شهر این بندرتاریخی، 104 بادگیر شناسایی شده که تهیه پرونده ثبت بادگیرها با همکاری شورای شهر و شهرداری در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت بادگیرهای بندرپل تهیه می شود

پرونده ثبت بادگیرهای بندرپل تهیه می شود