مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-02پزشكي

احتمال خارج شدن کرمان از وضعیت قرمز کرونایی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به روند ابتلا و مرگ و میر در استان گفت: باتوجه به آمار مبتلایان و فوتی های کرونایی احتمال اینکه کرمان از وضعیت قرمز خارج شود، - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به روند ابتلا و مرگ و میر در استان گفت: باتوجه به آمار مبتلایان و فوتی های کرونایی احتمال اینکه کرمان از وضعیت قرمز خارج شود، وجود دارد.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، به تبیین وضعیت کرونایی استان پرداخت و گفت: ما برای رسیدن به وضعیت سفید فاصله بسیار زیادی داریم و باید با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی سعی کنیم از وضعیت قرمز خارج شویم.

وی با اشاره به روند ابتلا و مرگ و میر در استان ادامه داد: باتوجه به آمار احتمال اینکه کرمان از وضعیت قرمز خارج شود، وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با کرونا افزود: اهداف این ائتلاف ملی کاهش آمار بستری در بیمارستان، کاهش مرگ و میر و موارد شدید بیماری کرونا در سطح جامعه است.

احمدی طباطبایی تصریح کرد: اصول این برنامه علمی، محله محور و خانواده محور و منطبق بر نظام شبکه بهداشتی و درمانی مردم است و یکی از اصول مهم آن مشارکت اجتماعی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خارج شدن کرمان از وضعیت قرمز کرونایی

احتمال خارج شدن کرمان از وضعیت قرمز کرونایی