مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-02ورزشي

لشکر مصدومان استقلال در هفته چهارم؛ بدنسازی یا چمن بد؟


با مصدومیت دیاباته و دوری سه هفته ای این بازیکن از همراهی استقلال، باز ابهامات مختلفی در خصوص چرایی مصدومیت بازیکنان استقلال مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، استقلال این روزها، باز هم با مشکل مصدومیت بازیکنان مهم تیمش مواجه شده است.

در حالی که آبی پوشان پایتخت بازی های مهم و قابل توجهی را در پیش دارند، مصدومیت این بازیکنان باعث شده کادر فنی این تیم برای بازی های آینده دچار مشکل شود.

شیخ دیاباته در اواسط تمرین روز یکشنبه، به دلیل احساس درد در عضله پای خود به تمرین ادامه نداد و این مساله باعث شد این بازیکن برای انجام فرآیند درمانی در اختیار کادر پزشکی قرار بگیرد و در نهایت مشخص شد که این بازیکن سه هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود 4 بازی آینده این تیم را در رقابت های لیگ برتر از دست خواهد داد.

سیاوش یزدانی از دیگر مصدومان استقلال است که پیش از بازی برابر فولاد در تمرینات تیم دچار مصدومیت شد و همچنان بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان مشخص نیست و باید دید کادر پزشکی به این بازیکن مجوز بازی می دهد.

از طرفی دیگر، فرشید اسماعیلی در بازی برابر فولاد دچار مصدومیت شد و از همراهی تیمش برابر ماشین سازی محروم بود و با توجه به مصدومیتش، به بازی برابر پیکان هم نرسید و وضعیت او هم برای بازی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر نامشخص اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر مصدومان استقلال در هفته چهارم؛ بدنسازی یا چمن بد؟

لشکر مصدومان استقلال در هفته چهارم؛ بدنسازی یا چمن بد؟