مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-02اقتصادي

آغاز فصلی نو در حوزه پروژه های بازآفرینی ملایر


امروزه توجه به بافت های فرسوده و قدیمی و رفع ناپایداری آنها، به موضوعی جدی و محوری تبدیل شده به گونه ای که سازمان های ذیربط را به تکاپوی ساماندهی و بازآفرینی بافت های مذکور سوق داده و لزوم مداخله در این بافت ها را در دوره های مختلف زمانی مطرح کرده است.

- رویکردهای مرمت و بهسازی شهری در سیر تحول و تکامل خود از بازسازی، باز زنده سازی، نوسازی و توسعه مجدد به بازآفرینی و نوزایی شهری تکامل یافته و در این مسیر، گذاری را از حوزه توجه صرف به کالبد به عرصه تأکید بر ملاحظات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری تجربه کرده اند.

مرمت و بهسازی شهری به صورت فعالیتی یکپارچه و همه جانبه نگر درآمده که جنبه های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی و ایجاد شرایط مناسب برای دستیابی به توسعه های همراه با پایداری و توسعه پایدار در آن لحاظ شده و بازآفرینی شهری و رویکرد متأخر آن یعنی نوزایی شهری نام نهاده می شود.

چندی پیش مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که در سفر کاری ‏یک روزه مهمان ملایر بود، با همراهی فرماندار، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای ‏اسلامی و شماری از مسئولان اجرایی مرتبط، از پروژه های باز آفرینی شهری بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصلی نو در حوزه پروژه های بازآفرینی ملایر

آغاز فصلی نو در حوزه پروژه های بازآفرینی ملایر