مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-02اقتصادي

ضدعفونی کردن سطوح با هیدروژن پر اکسید، تهدیدی برای سلامت است


بر اساس نتایج تحقیقات دانشگاه ساسکاچوان کانادا (USask) تمیز کردن سطوح با مواد ضدعفونی کننده مبتنی بر هیدروژن پر اکسید (آب اکسیژنه) موجب آلودگی محیط می شود و تهدیدی برای سلامتی است.

- ایسنا/خراسان رضوی بر اساس نتایج تحقیقات دانشگاه ساسکاچوان کانادا (USask) تمیز کردن سطوح با مواد ضدعفونی کننده مبتنی بر هیدروژن پر اکسید (آب اکسیژنه) موجب آلودگی محیط می شود و تهدیدی برای سلامتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال نیوز، گروهی از محققان دریافتند تمیز کردن سطوح با مواد ضدعفونی کننده مبتنی بر هیدروژن پر اکسید موجود در بازار، میزان پر اکسید هیدروژن موجود در هوا را به میزان زیادی افزایش می دهد و این میزان حدود 60 درصد از حداکثر سطح مجاز برای قرار گرفتن در معرض این ماده در بیش از هشت ساعت است.

تارا کاهان، محقق شیمی ایالات متحده و محقق ارشد این تحقیق اظهار کرد: هنگام شستن سطوح با هیدروژن پر اکسید کیفیت هوای تنفسی خود را تغییر می دهید که این تغییرات با بیماری های تنفسی مانند آسم همراه است.

بر اساس گزارش مراکز کنترل بیماری ایالات متحده، قرار گرفتن در معرض زیاد هیدروژن پر اکسید می تواند منجر به تحریک تنفس، پوست و چشم شود.

شایان ذکر است، بیماری همه گیر کووید-19 منجر به افزایش تمیز کردن و تقاضای انواع محصولات تمیزکننده ازجمله گزینه های سفیدکننده حاوی هیدرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن سطوح با هیدروژن پر اکسید، تهدیدی برای سلامت است

ضدعفونی کردن سطوح با هیدروژن پر اکسید، تهدیدی برای سلامت است