مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 03:452020-12-02پزشكي

اجرای طرح شهید سلیمانی در 24 محله کرمانشاه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از اجرای بیماریابی و غربالگری فعال در غالب طرح شهید سلیمانی در 24 محله کرمانشاه با هدف قطع زنجیره کرونا خبر داد.

- ابراهیم شکیبا صبح امروز در گفتگو با است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به محله محوری و خانواده محوری و مبنای هر خانه یک پایگاه سلامت ، تصریح کرد: در این طرح به شکل کاملاً فعال مردم را غربالگری و بیماری را شناسایی می کنیم تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

وی ادامه داد: برنامه عملیاتی این طرح در قالب دستورالعمل کشوری تدوین و تا کنون تعداد هفت جلسه با حضور کارشناسان و مدیران شبکه های بهداشتی درمانی استان کرمانشاه و بیش از 50 جلسه در سطوح معاونت بهداشتی به منظور اجرا و ساماندهی آن برگزار شده است.

شکیبا با تشریح گام های اجرای این طرح، افزود: در گام نخست اجرای این طرح در حوزه سازماندهی، جغرافیا و جمعیت استان کرمانشاه به 24 منطقه تقسیم بندی شده، که 10 منطقه در کرمانشاه، 2 منطقه در اسلام آبادغرب و بقیه شهرستان ها هر کدام یک منطقه است.

وی گفت: مراقبت ها و دستورالعمل های ابلاغی توسط تیم های مستقر در مراکز منتخب، جهت گروه های آسیب پذیر و افراد بیمار و مشکوک و اطرافیان آنها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید سلیمانی در 24 محله کرمانشاه

اجرای طرح شهید سلیمانی در 24 محله کرمانشاه