مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 02:052020-12-01اقتصادي

یک اتفاق نادر در ورزش خوزستان


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به یک اتفاق بزرگ برای ورزش استان، گفت: تفاهم نامه ساخت 50 سالن ورزشی چند منظوره، 300 زمین چمن مصنوعی و 50 سالن تمرینی در استان خوزستان با اعتبار 500 میلیارد تومان به زودی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به یک اتفاق بزرگ برای ورزش استان، گفت: تفاهم نامه ساخت 50 سالن ورزشی چند منظوره، 300 زمین چمن مصنوعی و 50 سالن تمرینی در استان خوزستان با اعتبار 500 میلیارد تومان به زودی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد می شود.

افشین حیدری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جلسه با وزیر ورزش با حضور استاندار خوزستان، اظهارکرد: در این جلسه وزیر ورزش اعلام کرد که آمادگی تامین اعتبار جهت تکمیل تمام پروژه های 80 درصد خوزستان را با کمک استان دارد.

ضمن این که در خوزستان 30 پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد داریم که با اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها، تکمیل و افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به یک اتفاق بزرگ برای ورزش خوزستان، گفت: همچنین در این جلسه توافق شد که تفاهم نامه ساخت 50 سالن ورزشی چند منظوره، 300 زمین چمن مصنوعی و 50 سالن تمرینی در استان خوزستان به زودی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اتفاق نادر در ورزش خوزستان

یک اتفاق نادر در ورزش خوزستان