مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-01اقتصادي

هشدارها برای ترخیص کالاهای اساسی جواب داد


معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در پی هشدارها و اولتیماتوم های صادر شده از سوی گمرک و دیگر مسئولان به نظر می رسد روند ترخیص کالاها از انبارهای بنادر سرعت گرفته و هم اکنون مشکلی در این زمینه نداریم.

- معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در پی هشدارها و اولتیماتوم های صادر شده از سوی گمرک و دیگر مسئولان به نظر می رسد روند ترخیص کالاها از انبارهای بنادر سرعت گرفته و هم اکنون مشکلی در این زمینه نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشکلاتی که طی ماه های گذشته در زمینه کالاهای اساسی وجود داشت این بود که صاحبان کالا نسبت به ترخیص آنها از گمرک اقدام نمی کردند و حجم زیادی از کالاهای اساسی در انبارهای گمرک و بنادر کشور انباشته شده بود.

در این راستا مسئولان گمرک و دیگر دستگاه های متولی هشدارها و اولتیماتوم های متعددی به واردکننده ها و صاحبان کالا داده بودند و حتی روز گذشته مهرداد جمال ارونقی- معاون فنی گمرک - تاکید کرده بود که عدم ترخیص به موقع و خروج کالا پس از یک ماه از مجوز بارگیری می تواند از مصادیق احتکار به شمار آید و اسامی این صاحبان کالا جهت هر گونه دستور به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

فرهاد منتصر کوهساری - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی- درباره آخرین وضعیت موجودی انبارهای بنادر کشور از کالاهای اساسی و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارها برای ترخیص کالاهای اساسی جواب داد

هشدارها برای ترخیص کالاهای اساسی جواب داد