مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-01سياسي

دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام برای امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان


با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام ، نیروهای امدادی و جهادی این ستاد برای کمک به آسیب دیدگان بارش های اخیر در استان خوزستان به این مناطق اعزام شدند.

- با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام ، نیروهای امدادی و جهادی این ستاد برای کمک به آسیب دیدگان بارش های اخیر در استان خوزستان به این مناطق اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با حضور درمنطقه سیل زده درویشیه شهرستان کارون ضمن بازدید از وضعیت منازل آسیب دیده و دیدار با مردم، اظهار کرد: درپی دستور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، نیروهای امدادی و جهادی بنیاد احسان با تمام قدرت و توان به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: در این مدت از طرف ستاد اجرایی توزیع 10 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده، 5 تن برنج، 5 تن مرغ و دیگر اقلام جیره خشک بین آسیب دیدگان از آبگرفتگی در حال انجام است.

سلیمانی با اشاره به تخریب برخی منازل و وسایل زندگی مردم گفت: احداث دو آشپزخانه در اهواز و یک آشپزخانه در سربندر برای طبخ 50 هزار پرس غذای گرم نیز از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام است.

مدیرعامل بنیاد احسان از راه اندازی طرح مهارت احسان پس از پایان تخلیه منازل از آبگرفتگی خبر داد و تأکید کرد: پس از پایان این مرحله، توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام برای امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان

دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام برای امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان