مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 19:552020-12-01سياسي

کاهش دید، پروازهای خارجی را به مهرآباد آورد


پرواز استانبول به شماره 718 در ساعت 19:35 دقیقه، پرواز هامبورگ به شماره 722 در ساعت 21 و پرواز لندن به شماره 710 لحظاتی پیش در فرودگاه مهرآباد به زمین نشستند.

- کاهش دید افقی باعث شد که از عصر امروز پروازهای خارجی به جای فرودگاه امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد بنشیند که البته ممکن است به دلیل شرایط جوی این اتفاق فردا نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرایط جوی نامناسب و مه غلیظ در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) باعث کاهش دید افقی به حدی شد که پروازهای خارجی نتوانند در این فرودگاه بنشینند و به فرودگاه مهرآباد تهران منتقل شوند.

تعداد بسیار زیادی پرواز خارجی و بین المللی از شرکت های هواپیمایی ایرانی و خارجی درگیر این شرایط جوی شدند.

حسین جهانی - مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) - در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: به دلیل وضعیت جوی نامناسب و کاهش دید افقی در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به کمتر از 150 متر سه پرواز خارجی این شرکت هواپیمایی از عصر امروز تاکنون مجبور شدند در فرودگاه مهرآباد فرود بیایند.

وی افزود: پرواز استانبول به شماره 718 در ساعت 19:35 دقیقه، پرواز هامبورگ به شماره 722 در ساعت 21 و پرواز لندن به شماره 710 لحظاتی پیش در فرودگاه مهرآباد به زمین نشستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید، پروازهای خارجی را به مهرآباد آورد

کاهش دید، پروازهای خارجی را به مهرآباد آورد