مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-01سياسي

تعهد دولت برای ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان در مازندران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ساخت مسکن محرومین یکی از اولویت های دولت است، البته دولت متعهد شده در مازندران 2 هزار واحد مسکن محرومین بسازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران امشب در جلسه ساخت مسکن محرومان که با حضور مدیران کل مربوطه و روسای بانک ها برگزار شد، اظهار کرد: از بانک ها انتظار می رود اعطای تسهیلات به ثبت نام کنندگان مسکن محرومان، را تسریع کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد ثبت نام کننده جهت ساخت مسکن محرومان از افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند، ادامه داد: شایسته است جهت کمک به این افراد، ساخت خانه ها هر چه زودتر آغاز شود.

رازجویان اعلام کرد: دولت جهت خانه دار شدن افراد نیازمند به آن ها 50 میلیون تومان وام کم بهره اعطا می کند، خانه دار شدن افراد نیازمند سبب ایجاد آرامش آن ها می شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: تمام دستگاه های اجرایی که در ساخت مسکن محرومین دخیل هستند باید همکاری و همراهی کاملی داشته باشند.

این مسوول ادامه داد: از آنجا که ساخت مسکن محرومین اولویت دولت است لذا کم کاری هیچ مدیری در این پروژه مهم را نمی پذیریم و آنرا به وزارت خانه مربوطه گزارش خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد دولت برای ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان در مازندران

تعهد دولت برای ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان در مازندران