مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-01سياسي

محدودیت های کرونایی تا کی ادامه دارد؟؛ پاسخ احتمالی مسئولان به این سوال


نخستین روز آذرماه، زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهور کشورمان تشکیل جلسه داد، چند ساعت از شروع طرح جدید محدودیت های کرونایی در کشورمان می گذشت.

- پس تکلیف چیست؟ آیا قرار است تعطیلات کرونایی ادامه بیاید، آن هم در شرایطی که می دانیم معاش بسیاری از مردم تحت الشعاع قرار می گیرد و همین نکته کلیدی، یگانه استدلال مسئولان در ماه های ابتدایی شیوع ویروس در کشورمان برای پرهیز از اعلام وضعیت قرنطینه کامل و اعمال لاک داون (Lockdown) بود.

خاصه وقتی می دانیم که کرونا فعلا رفتنی نیست و چه بسا خیلی بیشتر از یک سال دیگر با آن دست به گریبان باشیم! تامل در این دست سوالات کافی است تا دریابیم که تمدید محدودیت های کرونایی به شیوه فعلی، احتمالا رخ نخواهد داد، اما این به معنی پایان یافتن همه محدودیت های به اجرا در آمده هم نخواهد بود، به این معنی که احتمالا منع تردد بین شهری تمدید خواهد شد و اقداماتی مانند تعطیلی مدارس و دانشگاه ها هم تداوم خواهند یافت و آموزش، تنها به واسطه فضای مجازی ادامه پیدا می کند.

این دست محدودیت ها مشابه اقداماتی است که در برخی کشور های اروپایی در دستور کار قرار دارد و یادآوری همین نکته کافی است تا حدس بزنیم که دیگر محدودیت های کرونایی در کشورمان نیز به شکلی مشابه در دستور کار قرار خواهد گرفت؛ از تداوم تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی تا کی ادامه دارد؟؛ پاسخ احتمالی مسئولان به این سوال

محدودیت های کرونایی تا کی ادامه دارد؟؛ پاسخ احتمالی مسئولان به این سوال