مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:202020-12-01سياسي

نماینده مجلس: اگر طرح ضد برجامی آسیب هایی داشت مردم بپذیرند


علی خضریان نماینده تهران در خصوص طرح ضد برجامی مجلس گفت: «مردم بپذیرند که اگر این طرح، آسیب هایی هم داشته باشد، بهتر از این است که اقتصاد کشور در گرو انتخابات کشوری شود که ما هیچ نقشی در آن نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده تهران گفت: یکی از پیام های طرح هسته ای مجلس، به جریان غربگرا بود تا بگوییم برخلاف این حرف که عده ای دارند پالس مذاکره می دهند و می گویند با ما توافق کنید، اتفاقاً اصرار مجلس انقلابی این بود که مهلتی که در این طرح به طرف مقابل داده می شود برای رفع تحریم ها، کاهش یابد و ما آن را به یکماه رساندیم تا به دولت بعدی آمریکا نرسد.

علی خضریان نماینده تهران، عصر امروز (سه شنبه 11 آذر) در نشست خبری بررسی طرح اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها، گفت: امروز اتفاق مبارکی رخ داد و از همه نمایندگان و هیئت رییسه مجلس تشکر می کنم.

به نوشته فارس، وی افزود: باید تشکر ویژه را از روح شهید فخری زاده داشته باشیم، چرا که اراده ای که زمینه این طرح را آماده کرد، اراده زمینی نبود و کار شهید بود و این نشان دهنده زنده بودن شهید است.

خضریان با اشاره به کتاب خاطرات روحانی گفت: بر اساس این کتاب، اساساً پذیرفتن پروتکل الحاقی برای رفع اتهامات بود و با این راهبرد، زمینه سوءاستفاده های غرب گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اگر طرح ضد برجامی آسیب هایی داشت مردم بپذیرند

نماینده مجلس: اگر طرح ضد برجامی آسیب هایی داشت مردم بپذیرند